Voer hieronder uw postcode in en vind
het telefoonnummer van uw zorgregio!

Veelgestelde vragen


Of kies een onderwerp


Medewerkers

Je krijgt als medewerker van De Nieuwe Zorg Thuis de reiskosten volgens CAO-VVT. Wij streven ernaar om te zorgen dat jouw cliënten binnen een straal van 10 km wonen, zodat je met de fiets er naar toe zou kunnen en er alleen sprake is van een fietsvergoeding.

De Nieuwe Zorg Thuis betaalt de salarissen maandelijks uit. Voor de betaaldata zie: Betaalschema 2024

Ja, je krijgt als medewerker één contactpersoon en dit is tevens je planner van jouw regio.

De Nieuwe Zorg Thuis werkt met ONS. Jij, als medewerker krijgt inlogcodes waarmee je jouw rooster in kan zien en je gewerkte uren kan accorderen. Hiermee kun je verder ook communiceren met jouw planner.

Wanneer je ziek bent neem je eerst zelf contact op met je cliënten om te melden dat je niet kunt komen. Daarna meld je je dezelfde dag telefonisch ziek tussen 8.30 en 9.30 uur bij de afdeling HR. Kijk voor het rechtstreekse telefoonnummer op onze website bij ‘Vind mijn regio’.  Je geeft door welke cliënt er vervanging nodig heeft. Het heeft de voorkeur dat, wanneer jouw verzuim kortdurend is, je een andere dag met de cliënt afspreekt zodat de cliënt weinig wisselingen heeft. Zie voor verdere info het handboek medewerkers.

Zie het handboek van De Nieuwe Zorg Thuis voor de regels en procedures.

 

Grip op je geld - Geldfit

Geldfit helpt je om grip op je geld te houden of te krijgen. Doe de gratis test en krijg direct een praktisch advies voor jouw situatie.

geldfit.nl

Cliënt

Ja, de planners van De Nieuwe Zorg Thuis regelen voor u invalkrachten tijdens de vakantie en/of ziekte van uw vaste medewerker. Het kan wel voorkomen dat de invalkracht niet altijd op dezelfde dag en tijd kan zoals u gewend bent. Dit wordt in goed overleg met u als cliënt besproken.

De Nieuwe Zorg Thuis is bezig met het opstellen van een digitale zorgmap. Wilt u toch over een zorgmap van De Nieuwe Zorg Thuis beschikken, dan kunt u deze downloaden bij het tabblad documenten bij het kopje cliënten.

Ja, dit is zowel Arbo technisch als verzekering technisch verplicht.

Het eerste contact heeft u met een van onze Planners. Deze bespreekt samen met u de wensen en mogelijkheden voor de hulp thuis (Hulp bij het huishouden en/of begeleiding). Via Menu - Onze mensen op kantoor - kunt u zien wie uw vaste aanspreekpunt is. Onze Planners zijn bereikbaar via
'Vind mijn regio'. De Planner bespreekt ook met u welke medewerker op welke momenten gaat starten. In sommige gevallen kan het zijn dat er eerst een afspraak met u wordt gemaakt met een van onze huisbezoekers om nadere werkafspraken te maken.

Uw medewerker komt bij u thuis op de afgesproken dag en tijd. De medewerker stemt met u en/of uw mantelzorger(s) de uit te voeren werkzaamheden af. Hierbij wordt er gekeken naar welke taken u zelf uitvoert en bij welke taken u ondersteuning nodig heeft. U kunt op ieder moment aangeven of u tevreden bent over de uitvoering van de werkzaamheden. Dit kunt u met uw medewerker bespreken. Komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met uw Planner voor een passende oplossing.

op de website cliëntondersteuner is informatie te vinden over cliëntondersteuning en kunnen cliënten eenvoudig een Co (cliëntondersteuner) zoeken.

Nee, helaas mogen onze huishoudelijke medewerkers geen medische handelingen verichten.