Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u veelgestelde vragen voor zowel medewerkers als cliënten.


Of kies een onderwerp


Medewerkers

Je krijgt als medewerker van De Nieuwe Zorg Thuis de reiskosten volgens CAO-VVT. Wij streven ernaar om te zorgen dat jouw cliënten binnen een straal van 10 km wonen, zodat je met de fiets er naar toe zou kunnen en er alleen sprake is van een fietsvergoeding.

De Nieuwe Zorg Thuis betaalt de salarissen per periode van 4 weken uit. Dit is altijd op de vrijdag in de 2e week van de periode. Voor betaaldatums zie onze website www.denieuwezorgthuis.nl

Ja, je krijgt als medewerker één contactpersoon en dit is tevens je planner van jouw regio.

De Nieuwe Zorg Thuis werkt met ONS. Jij, als medewerker krijgt inlogcodes waarmee je jouw rooster in kan zien en je gewerkte uren kan accorderen. Hiermee kun je verder ook communiceren met jouw planner. Zie instructie filmpje op onze website www.denieuwezorgthuis.nl

Je meld je telefonisch ziek bij je planner tussen 08.30 en 09.00 uur. Je informeert ook je cliënten en zegt dat je ziek bent en vraagt of er vervanging nodig is. Zie ons handboek voor de verdere procedure ziekte.

Zie het handboek van De Nieuwe Zorg Thuis voor de regels en procedures.

Ja, dat is verplicht m.b.t. de fiscus en afdrachten.

Cliënt

Ja, de planners van De Nieuwe Zorg Thuis regelen voor u invalkrachten tijdens de vakantie en/of ziekte van uw vaste medewerker. Het kan wel voorkomen dat de invalkracht niet altijd op dezelfde dag en tijd kan zoals u gewend bent. Dit wordt in goed overleg met u als cliënt besproken.

De Nieuwe Zorg Thuis is bezig met het opstellen van een digitale zorgmap, welke in de loop van het eerste kwartaal van 2019 zal worden geïntroduceerd. Wilt u toch over een zorgmap van De Nieuwe Zorg Thuis beschikken, dan kunt u deze downloaden bij het tabblad documenten bij het kopje cliënten.

Ja, dat is een verplichting vanuit de gemeente en hiermee bewaakt De Nieuwe Zorg Thuis uw inzet van zorg.

Uw planner is uw aanspreekpunt. U kunt uw aanspreekpunt bereiken via tel: 085-0239043 optie 1.

Ja, dit is zowel Arbo technisch als verzekering technisch verplicht.